Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8396
Title: ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПАТ "НОВОВОДОЛАЗЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД"
Authors: Ле Хонг Фионг
Keywords: конкурентоспроможність підприємства
конкурентоспроможність продукції
конкуренти
конкуренція
стратегія
карта стратегічних груп
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Ле Хонг Фионг. Визначення конкурентоспроможності ПАТ "Нововодолазький молокозавод" / Ле Хонг Фионг // Управління розвитком. - 2014. - №14. - С. 36 - 39
Abstract: Проведено дослідження конкурентоспроможності підприємства за допомогою оцінки конкурентоспроможності продукції підприємства і побудови карти стратегічних груп. Запропоновано можливі стратегічні напрями розвитку проаналізованого підприємства з урахуванням визначеної конкурентної позиції.
Проведено исследование конкурентоспособности предприятия с помощью оценки конкурентоспособности продукции предприятия и построения карты стратегических групп. Предложены возможные стратегические направления развития проанализированного предприятия с учетом определенной конкурентной позиции.
The article is concerned with the analysis of the enterprise's competitiveness by evaluating the product competitiveness and constructing the map of strategic groups. The possible strategic development directions of the analyzed enterprise considering a certain competitive position are proposed.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8396
Appears in Collections:№ 14



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.