Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7346
Назва: Теоретико-методологічні основи формування ефективної системи вищої освіти
Інші назви: Теоретико-методологические основы формирования эффективной системы высшего образования
Theoretical and methodological basis for the formation of an effective system of higher education
Автори: Раєвнєва О. В.
Аксьонова І. В.
Гончаренко М. Ф.
Раевнева Е. В.
Аксенова И. В.
Гончаренко М. Ф.
Rayevnyeva O. V.
Aksonova I. V.
Goncharenko M. F.
Теми: вища освіта
навчання
парадигми освіти
концепції освіти
моделі освіти
моделі та технології навчання
компетентнісний підхід
высшее образование
обучение
парадигмы образования
концепции образования
модели образования
модели и технологии обучения
компетентностный подход
Higher education
training
education paradigm
the concept of education
educational models
model and technology training
competence approach
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Раєвнєва О.В. Теоретико-методологічні основи формування ефективної системи вищої освіти / О.В. Раєвнєва, І.В. Аксьонова, М.Ф. Гончаренко // Проблеми економіки. – 2013. - №3. - С. 28-33.
Короткий огляд (реферат): Мета статті полягає в узагальненні сучасного теоретико-методологічного, методичного та інструментарного забезпечення побудови ефективної системи вищої освіти. У результаті дослідження було розглянуто теоретико-методологічний рівень дослідження та виділено теорії і філософські школи, концепції, парадигми освіти та наукові підході, що використовуються при формуванні парадигм освіти. В якості інструментарного забезпечення розглянуто моделі освіти, моделі та технології навчання.
Цель статьи состоит в обобщении современного теоретико-методологического, методического и инструментарного обеспечения построения эффективной системы высшего образования. В результате исследования был рассмотрен теоретико-методологический уровень исследования и выделены теории и философские школы, концепции, парадигмы образования и научные подходы, используемые при формировании парадигм образования. В качестве инструментарного обеспечения рассмотрены модели образования, модели и технологии обучения.
The purpose of this paper is to generalize the modern theoretical and methodological, methodical and instrumentarnogo ensure an efficient system of higher education. The study was considered theoretical and methodological level of research and highlights the theory and philosophical schools, concepts, paradigms of education and scientific approaches used in the formation of paradigms of education. As discussed instrumentarnogo provide education model, models and technologies for learning.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7346
Розташовується у зібраннях:Статті (СЕП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Аксенова Теор.-методол.основи форм.ефект.сист.ВО, 2013.pdf242,89 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.