Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7346
Title: Теоретико-методологічні основи формування ефективної системи вищої освіти
Other Titles: Теоретико-методологические основы формирования эффективной системы высшего образования
Theoretical and methodological basis for the formation of an effective system of higher education
Authors: Раєвнєва О. В.
Аксьонова І. В.
Гончаренко М. Ф.
Раевнева Е. В.
Аксенова И. В.
Гончаренко М. Ф.
Rayevnyeva O. V.
Aksonova I. V.
Goncharenko M. F.
Keywords: вища освіта
навчання
парадигми освіти
концепції освіти
моделі освіти
моделі та технології навчання
компетентнісний підхід
высшее образование
обучение
парадигмы образования
концепции образования
модели образования
модели и технологии обучения
компетентностный подход
Higher education
training
education paradigm
the concept of education
educational models
model and technology training
competence approach
Issue Date: 2013
Citation: Раєвнєва О.В. Теоретико-методологічні основи формування ефективної системи вищої освіти / О.В. Раєвнєва, І.В. Аксьонова, М.Ф. Гончаренко // Проблеми економіки. – 2013. - №3. - С. 28-33.
Abstract: Мета статті полягає в узагальненні сучасного теоретико-методологічного, методичного та інструментарного забезпечення побудови ефективної системи вищої освіти. У результаті дослідження було розглянуто теоретико-методологічний рівень дослідження та виділено теорії і філософські школи, концепції, парадигми освіти та наукові підході, що використовуються при формуванні парадигм освіти. В якості інструментарного забезпечення розглянуто моделі освіти, моделі та технології навчання.
Цель статьи состоит в обобщении современного теоретико-методологического, методического и инструментарного обеспечения построения эффективной системы высшего образования. В результате исследования был рассмотрен теоретико-методологический уровень исследования и выделены теории и философские школы, концепции, парадигмы образования и научные подходы, используемые при формировании парадигм образования. В качестве инструментарного обеспечения рассмотрены модели образования, модели и технологии обучения.
The purpose of this paper is to generalize the modern theoretical and methodological, methodical and instrumentarnogo ensure an efficient system of higher education. The study was considered theoretical and methodological level of research and highlights the theory and philosophical schools, concepts, paradigms of education and scientific approaches used in the formation of paradigms of education. As discussed instrumentarnogo provide education model, models and technologies for learning.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7346
Appears in Collections:Статті (СЕП)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.