Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/6698
Назва: Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетингове ціноутворення" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм нав-чання
Інші назви: Рабочая программа учебной дисциплины "Маркетинговое ценообразование" для студентов направления подготовки 6.030507 "Маркетинг" всех форм обучения
Syllabus of the academic discipline "Price Policy" for students of training direction 6.030507 "Marketing" of all forms of study
Автори: Прохорова Т. П.
Гронь О. В.
Прохорова Т. П.
Гронь А. В.
Prokhorova T. P.
Gron O. V.
Теми: ціна
цінова політика
стратегія ціноутворення
витрати
фактори впливу
цінність
споживачі
цена
ценовая политика
стратегия ценообразования
расходы
факторы влияния
ценность
потребители
price
price policy
price strategy
expenses
factors of influence
value
consumers
Дата публікації: 2014
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетингове ціноутворення" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчання [Електронний ресурс] / укл. Т.П. Прохорова, О.В. Гронь; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (860 КБ). - Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014. - 73 с. - Загол. з титул. екрану.
Короткий огляд (реферат): Подано тематичний план навчальної дисципліни та її зміст за модулями й темами, вміщено плани лекцій і семінарських (практичних) занять, рекомендації до самостійної роботи щодо закріплення знань та систему оцінювання знань студентів. Рекомендовано для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг".
Представлен тематический план учебной дисциплины и ее содержание по модулям и темам, представлены планы лекций и семинарских (практических) занятий, рекомендации к самостоятельной работе относительно закрепления знаний и система оценивания знаний студентов. Рекомендовано для студентов направления подготовки 6.030507 "Маркетинг".
The thematic plan of the academic discipline and its content into modules and themes are presented, plans of lectures and seminars (practical classes), recommendations to self-study to consolidate students' knowledge and system of assessing students' knowledge are placed. Recommended for students of training direction 6.030507 "Marketing".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6698
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.