Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/6583
Назва: Дослідження ефективності реклами в інтернеті: переваги та недоліки
Автори: Гондаренко М. А.
Теми: реклама
Інтернет
маркетинг
Інтернет-реклама
ефективність реклами
Дата публікації: 2014
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Гондаренко М. А. Дослідження ефективності реклами в інтернеті: переваги та недоліки / М. А. Гондаренко // Управління розвитком. – 2014. - №3. – С. 132 - 135
Короткий огляд (реферат): Розглянуто рекламу як сучасну складову маркетингової діяльності. Розглянуто теоретичні і методологічні аспекти комунікаційних можливостей Інтернет-реклами. Виявлено основні переваги та недоліки реклами в Інтернеті, а саме в Україні.
The article deals with advertising as part of modern marketing. Theoretical and methodological aspects of the communication capabilities of online advertising were studied studied. The key advantages and disadvantages of online advertising, namely in Ukraine were described.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6583
Розташовується у зібраннях:№ 3



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.