Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/6583
Title: Дослідження ефективності реклами в інтернеті: переваги та недоліки
Authors: Гондаренко М. А.
Keywords: реклама
Інтернет
маркетинг
Інтернет-реклама
ефективність реклами
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Гондаренко М. А. Дослідження ефективності реклами в інтернеті: переваги та недоліки / М. А. Гондаренко // Управління розвитком. – 2014. - №3. – С. 132 - 135
Abstract: Розглянуто рекламу як сучасну складову маркетингової діяльності. Розглянуто теоретичні і методологічні аспекти комунікаційних можливостей Інтернет-реклами. Виявлено основні переваги та недоліки реклами в Інтернеті, а саме в Україні.
The article deals with advertising as part of modern marketing. Theoretical and methodological aspects of the communication capabilities of online advertising were studied studied. The key advantages and disadvantages of online advertising, namely in Ukraine were described.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6583
Appears in Collections:№ 3



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.