Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 43.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Емоції у рекламному просторі міста: гендерний вимірБєлікова Ю. В.
2017Теорія та практика рекламної комунікації : робоча програма для студентів спеціальності 061 "Журналістика" спеціалізації "Медіа-комунікації" другого (магістерського) рівняСорокіна Г. В.
2019Шевельов про втрату Я-унікальності в радянській українській рекламіІванова І. Ю.
2020Особливості використання мотиву патріотизму в українській рекламіСорокіна Г. В.; Шершень В. В.
2017Нормативно-правове регулювання рекламної діяльності в органах публічної владиПтащенко О. В.; Такідзе Е. Т.; Цинцкіладзе А. Р.
2018Соціальні мережі як інструмент рекламної комунікації у сучасному суспільствіСорокіна Г. В.; Черкашина А. В.
2017Механізми соціального впливу в комунікативному просторі сучасної рекламиСорокіна Г. В.
2017Реклама как маркетинговый инструмент развития предприятийОсьмачко С. А.
2021Мистецтво рекламної комунікації : робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняЧекштуріна В. М.
2021Дизайн мислення в рекламі : робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняЧекштуріна В. М.