Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19905
Название: Теорія та практика рекламної комунікації : робоча програма для студентів спеціальності 061 "Журналістика" спеціалізації "Медіа-комунікації" другого (магістерського) рівня
Авторы: Сорокіна Г. В.
Ключевые слова: реклама
рекламна комунікація
рекламна кампанія
просування
споживання
Дата публикации: 2017
Издательство: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Библиографическое описание: Теорія та практика рекламної комунікації. Робоча програма для студентів спеціальності 061 "Журналістика" спеціалізації "Медіа-комунікації" другого (магістерського) рівня [Електронний ресурс] / укл. Г.В. Сорокіна; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (608 КБ). - Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2017. - 46 с. - Загол. з титул. екрану.
Краткий осмотр (реферат): Подано тематичний план навчальної дисципліни та її зміст за модулями й темами. Вміщено плани лекцій, практичних та семінарських занять, матеріали для закріплення знань студентів, професійні компетентності, якими повинен володіти студент після вивчення дисципліни. Рекомендовано для студентів спеціальності 061 "Журналістика" спеціалізації ''Медіа-комунікації'' другого (магістерського) рівня всіх форм навчання.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19905
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2017 - Сорокіна Г. В..PDF608,45 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.