Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25416
Название: Дизайн мислення в рекламі : робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
Авторы: Чекштуріна В. М.
Ключевые слова: дизайн мислення
реклама
рекламний продукт
емпатія
інсайт
інновація
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Дизайн мислення в рекламі : робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня : [Електронне видання] / укл. Чекштуріна В. М. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021. – 10 с. (Укр. мов.)
Краткий осмотр (реферат): Визначено мету і зв’язок дисципліни з іншими науками. Наведено компетентності, якими оволодівають студенти в процесі вивчення дисципліни. Подано тематичний план навчальної дисципліни, її зміст за модулями і темами, а також порядок та критерії оцінювання знань студентів. Рекомендовано для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25416
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Дизайн_мислення_в_рекламі.pdf562,47 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.