Поиск


Текущие фильтры:


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 22.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2021Міжнародний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» освітньої програми «Міжнародний бізнес» першого (бакалаврського) рівняГронь О. В.
2022Інноваційні маркетингові комунікації в освіті: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Управління навчальним закладом» другого (магістерського) рівняПочуєва О. О.
2022Іноземна мова академічної та професійної комунікації. Методичні рекомендації до практичних завдань та самостійної роботи студентів спеціальності 061 "Журналістика" першого (бакалаврського) рівняАгаджанова Р. М.; Дубцова О. В.
2023Міжнародний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» освітньої програми «Міжнародний бізнес» першого (бакалаврського) рівняГронь О. В.
2023Методологія міжнародного маркетингу, сучасний інструментарій: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» освітньої програми «Міжнародні економічні відносини» третього (освітньо-наукового) рівняГронь О. В.
2021Інтернет-маркетинг. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівняПтащенко О. В.; Афанасьєва О. М.; Салюк А. П.
2022Використання інтернет-комунікацій для формування лояльності аудиторіїПавлюк М. О.
2023Впровадження візуального контенту для забезпечення стійкості брендуКулікова К. В.
2023Вплив user-generated content на культуру споживанняТерещенко Д. О.
2023Візуальний контент як інструмент побудови ідентичності брендуКулікова К. В.