Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 31-40 из 45.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Комунікативні процеси формування корпоративного іміджуЗима О. Г.
2020Тележурналістика: кібернетичний характер суспільно-етичного дискурсуЗима О. Г.; Просяник О. П.
2021Функційно-прагматичне розуміння політичного скандалу і суспільного конфліктуЗима О. Г.; Просяник О. П.
2010Харківський національний економічний університет: Досвід перетворень, 2000-2010 рокиПономаренко В. С.; Кизим М. О.; Михайличенко Д. Ю.; Афанасьєв Н. В.; Ермаченко В. Е.; Зима О. Г.
2022Методичні рекомендації до написання комплексної курсової роботи для студентів спеціальності 061 "Журналістика" другого (магістерського) рівняПросяник О. П.; Зима О. Г.
2021Перспективи розвитку журналістської та медіаосвіти в контексті постмодерністської педагогікиІванова І. Б.; Зима О. Г.; Афанасьєва О. М.
2022Корпоративна культура та корпоративні медіа: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Медіа-комунікації» першого (бакалаврського) рівняЗима О. Г.
2022Корпоративна культура та корпоративні медіа: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» першого (бакалаврського) рівняЗима О. Г.
2022Методичні рекомендації до написання комплексної курсової роботи для студентів спеціальності 061 "Журналістика" другого (магістерського) рівняПросяник О. П.; Зима О. Г.
2018Теорія і практика рекламної та PR-діяльності. Методичні рекомендації до виконання курсових робіт для студентів спеціальності 061 "Журналістика" першого (бакалаврського) рівняЗима О. Г.; Голуб М. О.