Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28215
Название: Корпоративна культура та корпоративні медіа: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» першого (бакалаврського) рівня
Авторы: Зима О. Г.
Ключевые слова: медіа
корпоративна культура
комунікація
корпоративне радіо
корпоративне телебачення
друковані медіа
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Корпоративна культура та корпоративні медіа: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» першого (бакалаврського) рівня: [Електронне видання] / укл. О. Г. Зима – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022. – 14 с. (Укр. мов.)
Краткий осмотр (реферат): Наведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для студентів спеціальності 061 «Журналістика» освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» першого (бакалаврського) рівня.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28215
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (УСК)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.