Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26211
Название: Комунікативні процеси формування корпоративного іміджу
Авторы: Зима О. Г.
Ключевые слова: корпоративна культура
друковані видання
корпоративне видання
газета
журнал
бюлетень
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 99253 від 31.08.2020. Комунікативні процеси формування корпоративного іміджу / О. Г. Зима : Соціально-економічний розвиток регіонів в контексті міжнародної інтеграції. Наукове видання. – Херсонський нац. техніч. унів., 2017. – №27 (16). – С. 66 – 70. // Офіц. бюл. Мін-ва розв.екон.,торгівлі та сіл.госп. України «Авторське право і суміжні права». – 2020. – № 60. – С. 380.
Краткий осмотр (реферат): У статті досліджені питання процесу формування корпоративного іміджу. Висвітлено проблеми успішного здійснення комунікативного процесу для формування і розвитку корпоративного іміджу. Досліджено через розкриття сутності поняття “корпоративний імідж” як комунікативні процесі впливають на його формування.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26211
Располагается в коллекциях:Свідоцтва про реєстрацію авторського права на твір (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Doc55.pdf612,58 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.