Поиск


Текущие фильтры:


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 10.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2022Реакція на запровадження в Україні військового обліку для жінок у медіа та мемахСтаркова Г. В.
2022Social Communications in Dusiness EnvironmentYaresko K.; Chekshturina V.; Prosianyk O.; Zyma O.; Ivanova I.; Byelikova Y.; Sorokina H.; Afanasieva O.; Starkova H.; Яресько К.; Чекштуріна В.; Просяник О.; Зима О.; Іванова І.; Бєлікова Ю.; Сорокіна Г.; Афанасьєва О.; Старкова Г.
2022Відеореклама як вид комунікації ЗВО з абітурієнтамиПросяник О. П.; Мірошніченко А. Д.
2022Медіа в Україні як засіб розв'язання соціальних проблемПросяник О. П.; Чмутова А. О.
2022Інструменти інтернет-маркетингу для ринку автомобільних послугШершень В.
2022Корпоративна культура та корпоративні медіа: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Медіа-комунікації» першого (бакалаврського) рівняЗима О. Г.
2022Корпоративна культура та корпоративні медіа: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» першого (бакалаврського) рівняЗима О. Г.
2022Масова комунікація та інформація: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» першого (бакалаврського) рівняСорокіна Г. В.
2022Масова комунікація та інформація: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Медіа-комунікації» першого (бакалаврського) рівняСорокіна Г. В.
2022Використання інтернет-комунікацій для формування лояльності аудиторіїПавлюк М. О.