Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27319
Название: Social Communications in Dusiness Environment
Авторы: Yaresko K.
Chekshturina V.
Prosianyk O.
Zyma O.
Ivanova I.
Byelikova Y.
Sorokina H.
Afanasieva O.
Starkova H.
Яресько К.
Чекштуріна В.
Просяник О.
Зима О.
Іванова І.
Бєлікова Ю.
Сорокіна Г.
Афанасьєва О.
Старкова Г.
Ключевые слова: журналістика
бізнес-середовище
медіа
реклама
інформаційні технології
комунікації
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Yaresko K. Social Communications in Dusiness Environment : Scientific monograph / K. Yaresko, V. Chekshturina, O. Prosianyk et al. – Warsaw-Józefów : Alcide De Gasperi University of Euroregional Economy in Józefów, 2022. – 295 р.
Краткий осмотр (реферат): У монографії представлено проблематику бізнес-комунікації, медіадискурсу як сфери соціально-комунікативної лінгвосеміотичної діяльності людини, іміджології та шляхів формування корпоративного іміджу, сторітелінгу як принципово нової медійної технології. Розглянуто рекламу як інструмент формування гендерної (не)рівності, висвітлено проблеми журналістики як продукту масової комунікації, розвитку інформаційних технологій та використання їх в медіа, а також досліджено журналістську майстерність в умовах регіональних ЗМІ. Увагу колективної розвідки зосереджено на бізнес-тематиці в рекламній та журналістській діяльності.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27319
Располагается в коллекциях:Монографії (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
SOCIAL COMMUNICATIONS IN BUSINESS ENVIRONMENT.pdf4,15 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.