Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5524
Назва: Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетингові комунікації" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчання
Інші назви: Рабочая программа учебной дисциплины "Маркетинговые коммуникации" для студентов направления подготовки 6.030507 "Маркетинг" всех форм обучения
Syllabus of the academic discipline "Marketing Communications" for students of training direction 6.030507 "Marketing" of all forms of study
Автори: Прохорова Т. П.
Гронь О. В.
Прохорова Т. П.
Гронь А. В.
Prokhorova T. P.
Gron O. V.
Теми: маркетинг
компетентності
стратегії комунікації
реклама
зв'язки з громадськістю
стимулювання
маркетинг
компетентности
стратегии коммуникации
реклама
связи с общественностью
стимулирование
marketing
competencies
communication strategies
advertising
public relations
motivation
Дата публікації: 2014
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетингові комунікації" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчання [Електронний ресурс] / укл. Т.П. Прохорова, О.В. Гронь; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (527 КБ). - Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014. - 46 с. - Загол. з титул. екрану.
Короткий огляд (реферат): Подано тематичний план навчальної дисципліни та її зміст за модулями й темами, вміщено плани лекцій і семінарських (практичних) занять, роботи щодо закріплення знань та система оцінювання знань студентів. Рекомендовано для студентів економічних спеціальностей.
Представлен тематический план учебной дисциплины и ее содержание по модулям и темам, содержатся планы лекций и семинарских (практических) занятий, задания для закрепления знаний и система оценивания знаний студентов. Рекомендовано для студентов экономических специальностей.
A thematic plan of the academic discipline and its content by modules and themes is presented. Plans of lectures and seminars (practical training), case studies to reinforce students' knowledge, a system of assessing students' knowledge are given. Recommended for students of economic specialties.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5524
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.