Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5512
Назва: Визначення світових тенденцій організації маркетингових досліджень
Автори: Погрібняк А. О.
Теми: маркетинг
маркетингові дослідження
світові тенденції
організація маркетингу
підприємство
інформація
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Погрібняк А. О. Визначення світових тенденцій організації маркетингових досліджень / А. О. Погрібняк // Управління розвитком. – 2014. - №1. – С. 136 - 138
Короткий огляд (реферат): Розглянуто маркетинговий аналіз досліджень на прикладі організацій різних типів. Визначено поняття "маркетингові дослідження", "світові тенденції організацій маркетингових досліджень", "системи маркетингових комунікацій", "внутрішній і зовнішній аспекти маркетингових досліджень".
The article deals with the analysis of marketing research based on the example of different types of organizations. The concepts of market research, global trends in market research organizations, systems of marketing communications, internal and external aspects of marketing research are defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5512
Розташовується у зібраннях:№ 1



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.