Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5512
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПогрібняк А. О.-
dc.date.accessioned2014-02-27T12:31:33Z-
dc.date.available2014-02-27T12:31:33Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationПогрібняк А. О. Визначення світових тенденцій організації маркетингових досліджень / А. О. Погрібняк // Управління розвитком. – 2014. - №1. – С. 136 - 138en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5512-
dc.description.abstractРозглянуто маркетинговий аналіз досліджень на прикладі організацій різних типів. Визначено поняття "маркетингові дослідження", "світові тенденції організацій маркетингових досліджень", "системи маркетингових комунікацій", "внутрішній і зовнішній аспекти маркетингових досліджень".en_US
dc.description.abstractThe article deals with the analysis of marketing research based on the example of different types of organizations. The concepts of market research, global trends in market research organizations, systems of marketing communications, internal and external aspects of marketing research are defined.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингові дослідженняen_US
dc.subjectсвітові тенденціїen_US
dc.subjectорганізація маркетингуen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectінформаціяen_US
dc.titleВизначення світових тенденцій організації маркетингових дослідженьen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc339.13.017en_US
Располагается в коллекциях:№ 1



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.