Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5225
Назва: Особливості комунікаційної політики сучасних підприємств
Автори: Кісільова Т. Л.
Теми: маркетинг
комунікація
споживач
підприємство
ринок
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Кісільова Т. Л. Особливості комунікаційної політики сучасних підприємств / Т. Л. Кісільова //Управління розвитком. – 2014. - №1. – С. 27 - 29
Короткий огляд (реферат): Розглянуто особливості комунікаційної політики сучасних підприємств. Визначено основні напрями комунікаційної політики та особливості засобів впливу комунікацій. Обґрунтовано необхідність використання у сучасних умовах інтегрованої системи комунікацій з метою підвищення ефективності комунікаційної політики.
The article discusses the features of communication policy of modern enterprises. Major areas of communications policy and the features of leverage of communications are identified. The necessity for using an integrated communications system to improve the efficiency of communication policy is substantiated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5225
Розташовується у зібраннях:№ 1



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.