Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5225
Title: Особливості комунікаційної політики сучасних підприємств
Authors: Кісільова Т. Л.
Keywords: маркетинг
комунікація
споживач
підприємство
ринок
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Кісільова Т. Л. Особливості комунікаційної політики сучасних підприємств / Т. Л. Кісільова //Управління розвитком. – 2014. - №1. – С. 27 - 29
Abstract: Розглянуто особливості комунікаційної політики сучасних підприємств. Визначено основні напрями комунікаційної політики та особливості засобів впливу комунікацій. Обґрунтовано необхідність використання у сучасних умовах інтегрованої системи комунікацій з метою підвищення ефективності комунікаційної політики.
The article discusses the features of communication policy of modern enterprises. Major areas of communications policy and the features of leverage of communications are identified. The necessity for using an integrated communications system to improve the efficiency of communication policy is substantiated.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5225
Appears in Collections:№ 1



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.