Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5147
Назва: Управління міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства: діагностика та планування
Інші назви: Управление международной маркетинговой деятельностью предприятия: диагностика и планирование
Managing international marketing activities of the company: diagnosis and planning
Автори: Мішина В. М.
Теми: міжнародний маркетинг
маркетинг
діагностика
планування
організаційне забезпечення
методичне забезпечення
международный маркетинг
диагностика
планирование
организационное обеспечение
методическое обеспечение
іnternational marketing
marketing
diagnosis
planning
organizational support
provide guidance
Дата публікації: 2014
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Мішина В. М. Управління міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства: діагностика та планування: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301«Міжнародна економіка» / В.М. Мішина. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014.
Короткий огляд (реферат): Предметом дослідження є теоретичні положення та методичне забезпечення управління міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства.
Предметом исследования являются теоретические положения и методическое обеспечение управления международной маркетинговой деятельностью предприятия.
The subject of the study is theoretical principles and guidance of managing international marketing activities of the company.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5147
Розташовується у зібраннях:Дипломні магістерські роботи - 2014 (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мішина.pdf126,09 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.