Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5147
Title: Управління міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства: діагностика та планування
Other Titles: Управление международной маркетинговой деятельностью предприятия: диагностика и планирование
Managing international marketing activities of the company: diagnosis and planning
Authors: Мішина В. М.
Keywords: міжнародний маркетинг
маркетинг
діагностика
планування
організаційне забезпечення
методичне забезпечення
международный маркетинг
диагностика
планирование
организационное обеспечение
методическое обеспечение
іnternational marketing
marketing
diagnosis
planning
organizational support
provide guidance
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Мішина В. М. Управління міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства: діагностика та планування: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301«Міжнародна економіка» / В.М. Мішина. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014.
Abstract: Предметом дослідження є теоретичні положення та методичне забезпечення управління міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства.
Предметом исследования являются теоретические положения и методическое обеспечение управления международной маркетинговой деятельностью предприятия.
The subject of the study is theoretical principles and guidance of managing international marketing activities of the company.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5147
Appears in Collections:Дипломні магістерські роботи - 2014 (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мішина.pdf126,09 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.