Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5121
Назва: Розвиток міжнародної маркетингової діяльності підприємства
Інші назви: Развитие международной маркетинговой деятельности предприятия
Development of international marketing activities of the enterprise
Автори: Каширіна В. Ю.
Каширина В. Ю.
Kashyrina V. Y.
Теми: маркетинг
ринок
контроль
товарообіг
збут
ефективність
планування
сегментування
комунікації
рынок
товарооборот
продажи
эффективность
планирование
сегментирование
коммуникации
marketing
market
control
commodity turnover
sale
efficiency
planning
segmentation
communication
Дата публікації: 2014
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Каширіна В.Ю. Розвиток міжнародної маркетингової діяльності підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301«Міжнародна економіка» / В.Ю. Каширіна. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014.
Короткий огляд (реферат): Предметом дослідження є теоретичне та методичне забезпечення розвитку міжнародної маркетингової діяльності зовнішньоорієнтованого підприємства. Об’єктом виступає організація маркетингової діяльності підприємства.
Предметом исследования является теоретическое и методическое обеспечение развития международной маркетинговой деятельности зовнишньоориентованого предприятия. Объектом выступает организация маркетинговой деятельности предприятия.
Subject of the research is theoretical and methodological support of development marketing activities of international company. Object is the organization of marketing activities of the company.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5121
Розташовується у зібраннях:Дипломні магістерські роботи - 2014 (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Каширина В.Ю..pdf130,41 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.