Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5121
Title: Розвиток міжнародної маркетингової діяльності підприємства
Other Titles: Развитие международной маркетинговой деятельности предприятия
Development of international marketing activities of the enterprise
Authors: Каширіна В. Ю.
Каширина В. Ю.
Kashyrina V. Y.
Keywords: маркетинг
ринок
контроль
товарообіг
збут
ефективність
планування
сегментування
комунікації
рынок
товарооборот
продажи
эффективность
планирование
сегментирование
коммуникации
marketing
market
control
commodity turnover
sale
efficiency
planning
segmentation
communication
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Каширіна В.Ю. Розвиток міжнародної маркетингової діяльності підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301«Міжнародна економіка» / В.Ю. Каширіна. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014.
Abstract: Предметом дослідження є теоретичне та методичне забезпечення розвитку міжнародної маркетингової діяльності зовнішньоорієнтованого підприємства. Об’єктом виступає організація маркетингової діяльності підприємства.
Предметом исследования является теоретическое и методическое обеспечение развития международной маркетинговой деятельности зовнишньоориентованого предприятия. Объектом выступает организация маркетинговой деятельности предприятия.
Subject of the research is theoretical and methodological support of development marketing activities of international company. Object is the organization of marketing activities of the company.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5121
Appears in Collections:Дипломні магістерські роботи - 2014 (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Каширина В.Ю..pdf130,41 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.