Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4852
Назва: СТРАТЕГІЯ "БЛАКИТНОГО ОКЕАНУ": БАЗИС СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ ЮВЕЛІРНОЇ ГАЛУЗІ
Автори: Лисиченко Ю. О.
Теми: "червоний океан"
"блакитний океан"
стратегія
конкуренція
ринкова ніша
галузь
планування
система стратегічного управління
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Лисиченко Ю. О. Стратегія "блакитного океану" : базис стратегічного розвитку вітчизняних підприємств ювелірної галузі / Ю. О. Лисиченко // Управління розвитком. - 2013. - № 21. - С. 5-7.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто теоретичні та практичні аспекти застосування стратегії "блакитного океану" вітчизняними підприємствами як інструменту стратегічного успіху в ювелірній галузі. Проаналізовано основні переваги щодо застосування запропонованої стратегії.
Рассмотрены теоретические и практические аспекты применения стратегии "голубого океана" отечественными предприятиями как инструмента стратегического успеха в ювелирной отрасли. Проанализированы основные преимущества применения предложенной стратегии.
The article considers the theoretical and practical foundations of the strategy "blue ocean" applied by domestic enterprises as a tool for strategic success in the jewelry industry. The basic advantages of the application of the proposed strategy are analyzed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4852
Розташовується у зібраннях:№21



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.