Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4852
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛисиченко Ю. О.-
dc.date.accessioned2014-01-22T09:31:57Z-
dc.date.available2014-01-22T09:31:57Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЛисиченко Ю. О. Стратегія "блакитного океану" : базис стратегічного розвитку вітчизняних підприємств ювелірної галузі / Ю. О. Лисиченко // Управління розвитком. - 2013. - № 21. - С. 5-7.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4852-
dc.description.abstractРозглянуто теоретичні та практичні аспекти застосування стратегії "блакитного океану" вітчизняними підприємствами як інструменту стратегічного успіху в ювелірній галузі. Проаналізовано основні переваги щодо застосування запропонованої стратегії.en_US
dc.description.abstractРассмотрены теоретические и практические аспекты применения стратегии "голубого океана" отечественными предприятиями как инструмента стратегического успеха в ювелирной отрасли. Проанализированы основные преимущества применения предложенной стратегии.en_US
dc.description.abstractThe article considers the theoretical and practical foundations of the strategy "blue ocean" applied by domestic enterprises as a tool for strategic success in the jewelry industry. The basic advantages of the application of the proposed strategy are analyzed.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subject"червоний океан"en_US
dc.subject"блакитний океан"en_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.subjectконкуренціяen_US
dc.subjectринкова нішаen_US
dc.subjectгалузьen_US
dc.subjectплануванняen_US
dc.subjectсистема стратегічного управлінняen_US
dc.titleСТРАТЕГІЯ "БЛАКИТНОГО ОКЕАНУ": БАЗИС СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ ЮВЕЛІРНОЇ ГАЛУЗІen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udcУДК 005.21en_US
Располагается в коллекциях:№21



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.