Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4441
Title: Підходи до визначення витрат на маркетинг
Other Titles: Подходы к определению затрат на маркетинг
Approaches to determining marketing cost
Authors: Притиченко Т. І.
Руденко Ю. В.
Руденко Ю. В.
Rudenko Y. V.
Prytychenko T. I.
Keywords: витрати на маркетинг
управління маркетингом
маркетингові інвестиції
затраты на маркетинг
управление маркетингом
маркетинговые инвестиции
marketing costs
marketing management
marketing investment
Issue Date: 2013
Publisher: Аналітичний центр «Нова економіка»
Citation: Притиченко Т.І. Підходи до визначення витрат на маркетинг / Т.І. Притиченко, Ю.В. Руденко // Матеріали XXVII Міжнародної науково-практичної конференції для студентів, аспірантів та молодих вчених «Удосконалення механізмів регулювання фінансової системи» (Київ, 8–9 листопада 2013 р.) / Аналітичний центр «Нова економіка». - Київ: 2013. - С. 54-58.
Abstract: Проведено ретельний аналіз поняття маркетингових витрат. Запропоновано визначення поняття «витрати на маркетинг», яке передбачає врахування всіх аспектів маркетингової діяльності підприємства з урахуванням його внутрішніх можливостей та особливостей зовнішнього середовища.
Проведен тщательный анализ понятия маркетинговых затрат. Предложено определение понятия «затраты на маркетинг», которое предполагает учет всех аспектов маркетинговой деятельности предприятия с учетом его внутренних возможностей и особенностей внешней среды.
The author analyses the concept of marketing costs. He suggests a definition of "marketing costs", which takes into consideration all marketing aspects at the company with its internal capabilities and environment features.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4441
Appears in Collections:Статті (М)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.