Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4441
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПритиченко Т. І.-
dc.contributor.authorРуденко Ю. В.-
dc.contributor.authorРуденко Ю. В.-
dc.contributor.authorRudenko Y. V.-
dc.contributor.authorPrytychenko T. I.-
dc.date.accessioned2013-11-20T11:40:09Z-
dc.date.available2013-11-20T11:40:09Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПритиченко Т.І. Підходи до визначення витрат на маркетинг / Т.І. Притиченко, Ю.В. Руденко // Матеріали XXVII Міжнародної науково-практичної конференції для студентів, аспірантів та молодих вчених «Удосконалення механізмів регулювання фінансової системи» (Київ, 8–9 листопада 2013 р.) / Аналітичний центр «Нова економіка». - Київ: 2013. - С. 54-58.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4441-
dc.description.abstractПроведено ретельний аналіз поняття маркетингових витрат. Запропоновано визначення поняття «витрати на маркетинг», яке передбачає врахування всіх аспектів маркетингової діяльності підприємства з урахуванням його внутрішніх можливостей та особливостей зовнішнього середовища.en_US
dc.description.abstractПроведен тщательный анализ понятия маркетинговых затрат. Предложено определение понятия «затраты на маркетинг», которое предполагает учет всех аспектов маркетинговой деятельности предприятия с учетом его внутренних возможностей и особенностей внешней среды.en_US
dc.description.abstractThe author analyses the concept of marketing costs. He suggests a definition of "marketing costs", which takes into consideration all marketing aspects at the company with its internal capabilities and environment features.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherАналітичний центр «Нова економіка»en_US
dc.subjectвитрати на маркетингen_US
dc.subjectуправління маркетингомen_US
dc.subjectмаркетингові інвестиціїen_US
dc.subjectзатраты на маркетингen_US
dc.subjectуправление маркетингомen_US
dc.subjectмаркетинговые инвестицииen_US
dc.subjectmarketing costsen_US
dc.subjectmarketing managementen_US
dc.subjectmarketing investmenten_US
dc.titleПідходи до визначення витрат на маркетингen_US
dc.title.alternativeПодходы к определению затрат на маркетингen_US
dc.title.alternativeApproaches to determining marketing costen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Статті (М)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.