Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4332
Назва: Торгова марка як чинник успішного розвитку національних підприємств легкої промисловості
Інші назви: Торговая марка как фактор успешного развития национальных предприятий легкой промышленности
Brand as a factor in the successful development of national enterprises of light industry
Автори: Бихова О. М.
Быхова Е. М.
Bykhova O. M.
Теми: торгова марка
чинники
легка промисловість
конкурентні переваги
торговая марка
факторы
легкая промышленность
конкурентне преимущества
trade mark
factors
light industry
competitive edges
Дата публікації: 2013
Видавництво: ВД «Гельветика»
Бібліографічний опис: Бихова О.М. Торгова марка як чинник успішного розвитку національних підприємств легкої промисловості / О.М. Бихова // Інноваційний розвиток економіки України. – Херсон: ВД «Гельветика», 2013. – С.18-21.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано тенденції розвитку легкої промисловості України. Виявлено зовнішні та внутрішні чинники, які стримують ефективний розвиток легкої промисловості та запропоновано заходи щодо їх усунення.
Проанализированы тенденции развития легкой промышленности Украины. Определены внешние и внутренние факторы, сдерживающие эффективное развитие легкой промышленности и предложены пути их преодоления.
The main trends in the development of Ukrainian light industry was analyzed. External and internal influences, that lingering effective development of light industry was identified. Ways to overcome this influences was proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4332
Розташовується у зібраннях:Статті (М)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.