Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4325
Назва: Багатомірний статистичний аналіз в управлінні маркетинговою діяльністю машинобудівних підприємств
Інші назви: Многомерный статистический анализ в управлении маркетинговой деятельностью машиностроительных предприятий
Multivariate statistical analysis in marketing activities management at engineering enterprises
Автори: Руденко Ю. В.
Руденко Ю. В.
Rudenko Y. V.
Теми: факторний аналіз
кластерний аналіз
маркетингова діяльність
витрати на маркетинг
управління промисловим підприємством
факторный анализ
кластерный анализ
маркетинговая деятельность
затраты на маркетинг
управление промышленным предприятием
factor analysis
cluster analysis
marketing activities
marketing costs
management of industrial enterprise
Дата публікації: 2012
Видавництво: Інститут економіки промисловості НАН України
Бібліографічний опис: Руденко Ю.В. Багатомірний статистичний аналіз в управлінні маркетинговою діяльністю машинобудівних підприємств / Ю.В. Руденко // Економіка промисловості. – Донецьк: Інститут економіки промисловості НАН України. – 2012. - № 3-4 (59-60). – С. 283-290.
Короткий огляд (реферат): На основі дослідження фінансових результатів машинобудівних підприємств Харківської області визначено вплив факторів на результативність їх діяльності. Здійснено угрупування підприємств за допомогою кластерного аналізу відповідно до показників економічної ефективності. Проаналізовано методи управління промисловими підприємствами та розроблено рекомендації щодо здійснення маркетингової діяльності з оптимальними витратами на маркетинг.
На основе исследования финансовых результатов машиностроительных предприятий Харьковской области определено влияние факторов на результативность их деятельности. Осуществлена группировка предприятий с помощью кластерного анализа в соответствии с показателями экономической эффективности. Проанализированы методы управления промышленными предприятиями и разработаны рекомендации по осуществлению маркетинговой деятельности с оптимальними затратами на маркетинг.
The author studies financial performance of engineering enterprises in Kharkiv region and defines factors’ influence on the effectiveness of their activities. Also he implements enterprises’ grouping with help of cluster analysis in accordance to indicators of economic efficiency. He analyses methods of industrial enterprises management and works out recommendations for implementation of marketing activities with optimal marketing costs.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4325
Розташовується у зібраннях:Статті (М)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.