Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4325
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРуденко Ю. В.-
dc.contributor.authorРуденко Ю. В.-
dc.contributor.authorRudenko Y. V.-
dc.date.accessioned2013-11-14T11:24:39Z-
dc.date.available2013-11-14T11:24:39Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationРуденко Ю.В. Багатомірний статистичний аналіз в управлінні маркетинговою діяльністю машинобудівних підприємств / Ю.В. Руденко // Економіка промисловості. – Донецьк: Інститут економіки промисловості НАН України. – 2012. - № 3-4 (59-60). – С. 283-290.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4325-
dc.description.abstractНа основі дослідження фінансових результатів машинобудівних підприємств Харківської області визначено вплив факторів на результативність їх діяльності. Здійснено угрупування підприємств за допомогою кластерного аналізу відповідно до показників економічної ефективності. Проаналізовано методи управління промисловими підприємствами та розроблено рекомендації щодо здійснення маркетингової діяльності з оптимальними витратами на маркетинг.en_US
dc.description.abstractНа основе исследования финансовых результатов машиностроительных предприятий Харьковской области определено влияние факторов на результативность их деятельности. Осуществлена группировка предприятий с помощью кластерного анализа в соответствии с показателями экономической эффективности. Проанализированы методы управления промышленными предприятиями и разработаны рекомендации по осуществлению маркетинговой деятельности с оптимальними затратами на маркетинг.en_US
dc.description.abstractThe author studies financial performance of engineering enterprises in Kharkiv region and defines factors’ influence on the effectiveness of their activities. Also he implements enterprises’ grouping with help of cluster analysis in accordance to indicators of economic efficiency. He analyses methods of industrial enterprises management and works out recommendations for implementation of marketing activities with optimal marketing costs.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherІнститут економіки промисловості НАН Україниen_US
dc.subjectфакторний аналізen_US
dc.subjectкластерний аналізen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectвитрати на маркетингen_US
dc.subjectуправління промисловим підприємствомen_US
dc.subjectфакторный анализen_US
dc.subjectкластерный анализen_US
dc.subjectмаркетинговая деятельностьen_US
dc.subjectзатраты на маркетингen_US
dc.subjectуправление промышленным предприятиемen_US
dc.subjectfactor analysisen_US
dc.subjectcluster analysisen_US
dc.subjectmarketing activitiesen_US
dc.subjectmarketing costsen_US
dc.subjectmanagement of industrial enterpriseen_US
dc.titleБагатомірний статистичний аналіз в управлінні маркетинговою діяльністю машинобудівних підприємствen_US
dc.title.alternativeМногомерный статистический анализ в управлении маркетинговой деятельностью машиностроительных предприятийen_US
dc.title.alternativeMultivariate statistical analysis in marketing activities management at engineering enterprisesen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udcУДК [658.8:621]:303.72en_US
Располагается в коллекциях:Статті (М)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.