Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4248
Назва: Ефективність маркетингової діяльності
Інші назви: Эффективность маркетинговой деятельности
Efficiency of marketing activity
Автори: Струпинська Н. В.
Струпинская Н. В.
Strupynska N. V.
Теми: ефективність
маркетингова діяльність
напрямки оцінки ефективності маркетингової діяльності
эффективность
маркетинговая деятельность
направления оценки эффективности маркетинговой деятельности
efficiency
marketing activity
areas of efficiency evaluating of enterprise’s marketing activity
Дата публікації: 2011
Видавництво: ДонНУЕТ
Бібліографічний опис: Струпинська Н. В. Ефективність маркетингової діяльності / Н. В. Струпинська; голов. ред. О. О. Шубін // Торгівля і ринок України : темат. зб. наук. пр. – Донецьк: ДонНУЕТ, 2011. - Вип. 31, Т. 2.– С. 153-159.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано поняття «ефективність». Представлено результати проведеного аналізу існуючих теоретичних підходів до оцінки ефективності маркетингової діяльності. Розвинуто напрямки оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства.
В статье проанализировано понятие «эффективность». Представлены результаты проведенного анализа существующих теоретических подходов к оценке эффективности маркетинговой деятельности. Развиты направления оценки эффективности маркетинговой деятельности предприятия.
The concept of the “efficiency” has been explored. The results of the analysis of existing theoretical approaches to efficiency evaluating of marketing activity have been presented. Areas of efficiency evaluating of enterprise’s marketing activity have been developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4248
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Струпинська Н. В. Ефективність маркетингової діяльності_стаття.pdf429,16 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.