Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4248
Title: Ефективність маркетингової діяльності
Other Titles: Эффективность маркетинговой деятельности
Efficiency of marketing activity
Authors: Струпинська Н. В.
Струпинская Н. В.
Strupynska N. V.
Keywords: ефективність
маркетингова діяльність
напрямки оцінки ефективності маркетингової діяльності
эффективность
маркетинговая деятельность
направления оценки эффективности маркетинговой деятельности
efficiency
marketing activity
areas of efficiency evaluating of enterprise’s marketing activity
Issue Date: 2011
Publisher: ДонНУЕТ
Citation: Струпинська Н. В. Ефективність маркетингової діяльності / Н. В. Струпинська; голов. ред. О. О. Шубін // Торгівля і ринок України : темат. зб. наук. пр. – Донецьк: ДонНУЕТ, 2011. - Вип. 31, Т. 2.– С. 153-159.
Abstract: У статті проаналізовано поняття «ефективність». Представлено результати проведеного аналізу існуючих теоретичних підходів до оцінки ефективності маркетингової діяльності. Розвинуто напрямки оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства.
В статье проанализировано понятие «эффективность». Представлены результаты проведенного анализа существующих теоретических подходов к оценке эффективности маркетинговой деятельности. Развиты направления оценки эффективности маркетинговой деятельности предприятия.
The concept of the “efficiency” has been explored. The results of the analysis of existing theoretical approaches to efficiency evaluating of marketing activity have been presented. Areas of efficiency evaluating of enterprise’s marketing activity have been developed.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4248
Appears in Collections:Статті (МЛІ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.