Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4246
Назва: Двовимірна класифікація показників ефективності маркетингу
Інші назви: Двумерная классификация показателей эффективности маркетинга
Two-dimensional classification of marketing efficiency indicators
Автори: Струпинська Н. В.
Струпинская Н. В.
Strupynska N. V.
Теми: класифікація
ефективність
маркетинг
классификация
эффективность
маркетинг
classification
efficiency
marketing
Дата публікації: 2012
Видавництво: ВПЦ Тернопільського національного економічного університету «Економічна думка»
Бібліографічний опис: Cтрупинська Н. В. Двовимірна класифікація показників ефективності маркетингу / Н. В. Струпинська // Економічний аналіз: зб. наук. праць / Тернопільський національний економічний університет; редкол. С. І. Шкарабан (голов. ред.) та ін.– Тернопіль: ВПЦ Тернопільського нац. економ. ун-ту «Економічна думка», 2012. – Вип.10. – Ч. 4. – С. 379-383
Короткий огляд (реферат): Розглянуто основні показники рівня раціональності системи маркетингу; контроль маркетингової діяльності та його основні завдання. Зроблено висновок про відсутність системного підходу щодо класифікації показників ефективності маркетингу. Запропоновано двовимірну класифікацію показників ефективності маркетингу, особливістю якої є виділення двох блоків оцінки ефективності.
Рассмотрены основные показатели уровня рациональности системы маркетинга, контроль маркетинговой деятельности и его основные задачи. Сделан вывод об отсутствии системного подхода к классификации показателей эффективности маркетинга. Предложена двумерная классификация показателей эффективности маркетинга, особенностью которой является выделение двух блоков оценки эффективности.
The main indicators of rationality of the marketing system, control of marketing activity and its main tasks are considered. It is concluded that there is no systematic approach for the classification of marketing efficiency indicators. A two-dimensional classification of marketing efficiency indicators is proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4246
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.