Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4246
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСтрупинська Н. В.-
dc.contributor.authorСтрупинская Н. В.-
dc.contributor.authorStrupynska N. V.-
dc.date.accessioned2013-11-06T13:53:13Z-
dc.date.available2013-11-06T13:53:13Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationCтрупинська Н. В. Двовимірна класифікація показників ефективності маркетингу / Н. В. Струпинська // Економічний аналіз: зб. наук. праць / Тернопільський національний економічний університет; редкол. С. І. Шкарабан (голов. ред.) та ін.– Тернопіль: ВПЦ Тернопільського нац. економ. ун-ту «Економічна думка», 2012. – Вип.10. – Ч. 4. – С. 379-383en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4246-
dc.description.abstractРозглянуто основні показники рівня раціональності системи маркетингу; контроль маркетингової діяльності та його основні завдання. Зроблено висновок про відсутність системного підходу щодо класифікації показників ефективності маркетингу. Запропоновано двовимірну класифікацію показників ефективності маркетингу, особливістю якої є виділення двох блоків оцінки ефективності.en_US
dc.description.abstractРассмотрены основные показатели уровня рациональности системы маркетинга, контроль маркетинговой деятельности и его основные задачи. Сделан вывод об отсутствии системного подхода к классификации показателей эффективности маркетинга. Предложена двумерная классификация показателей эффективности маркетинга, особенностью которой является выделение двух блоков оценки эффективности.en_US
dc.description.abstractThe main indicators of rationality of the marketing system, control of marketing activity and its main tasks are considered. It is concluded that there is no systematic approach for the classification of marketing efficiency indicators. A two-dimensional classification of marketing efficiency indicators is proposed.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВПЦ Тернопільського національного економічного університету «Економічна думка»en_US
dc.subjectкласифікаціяen_US
dc.subjectефективністьen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectклассификацияen_US
dc.subjectэффективностьen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectclassificationen_US
dc.subjectefficiencyen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.titleДвовимірна класифікація показників ефективності маркетингуen_US
dc.title.alternativeДвумерная классификация показателей эффективности маркетингаen_US
dc.title.alternativeTwo-dimensional classification of marketing efficiency indicatorsen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udcУДК 339.138:005en_US
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.