Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4117
Назва: | QR-КОД – НОВЫЙ МАРКЕТИНГОВЫЙ ИНСТРУМЕНТ |
Автори: | Орленко Т. И. |
Теми: | QR-код маркетинговая деятельность потребитель смартфон Интернет |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | ХНЕУ |
Бібліографічний опис: | Орленко Т. И. QR-код - новый маркетинговый инструмент / Т. И. Орленко // Управління розвитком. - 2013. - № 14. - С. 90-92. |
Короткий огляд (реферат): | Рассмотрен QR-код как новый маркетинговый инструмент. Проанализированы преимущества и недостатки данного представления информации, а также выделены
перспективы использования QR-кода на украинском рынке. Розглянуто QR-код як новий маркетинговий інструмент. Проаналізовано переваги та недоліки даного подання інформації, а також виділено перспективи використання QR-коду на українському ринку. This paper studies QR-code as a new marketing tool. The advantages and disadvantages of this presentation of information have been analyzed, as well as the prospects for the use of QR-code on the Ukrainian market have been market out. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4117 |
Розташовується у зібраннях: | №14 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Орленко Т.И. QR-КОД – НОВЫЙ МАРКЕТИНГОВЫЙ ИНСТРУМЕНТ.pdf | 340,96 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.