Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4117
Title: QR-КОД – НОВЫЙ МАРКЕТИНГОВЫЙ ИНСТРУМЕНТ
Authors: Орленко Т. И.
Keywords: QR-код
маркетинговая деятельность
потребитель
смартфон
Интернет
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Орленко Т. И. QR-код - новый маркетинговый инструмент / Т. И. Орленко // Управління розвитком. - 2013. - № 14. - С. 90-92.
Abstract: Рассмотрен QR-код как новый маркетинговый инструмент. Проанализированы преимущества и недостатки данного представления информации, а также выделены перспективы использования QR-кода на украинском рынке.
Розглянуто QR-код як новий маркетинговий інструмент. Проаналізовано переваги та недоліки даного подання інформації, а також виділено перспективи використання QR-коду на українському ринку.
This paper studies QR-code as a new marketing tool. The advantages and disadvantages of this presentation of information have been analyzed, as well as the prospects for the use of QR-code on the Ukrainian market have been market out.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4117
Appears in Collections:№14



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.