Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3644
Title: ОСОБЛИВОСТI ОБЛIКУ ВИТРАТ НА МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛIДЖЕННЯ
Authors: Солдатова Ю. В.
Keywords: маркетингові дослідження
облік
реквізити
вимоги
витрати
кореспонденція рахунків
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Солдатова Ю. В. Особливості обліку витрат на маркетингові дослідження / Ю. В. Солдатова // Управління розвитком. - 2013. - №5. - С. 48-50
Abstract: Висвітлено особливості бухгалтерського обліку маркетингових досліджень. Відображено кореспонденцію рахунків, за допомогою яких проводиться облік господарських операцій, і перелік документів, які встановлюють правила бухгалтерського обліку маркетингових досліджень
This paper highlights the peculiarities of marketing research accounting. It displays the correspondence of accounts, which help to make the accounting of economic operations and documents establishing the rules of marketing research accounting.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3644
Appears in Collections:№5



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.