Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3644
Название: ОСОБЛИВОСТI ОБЛIКУ ВИТРАТ НА МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛIДЖЕННЯ
Авторы: Солдатова Ю. В.
Ключевые слова: маркетингові дослідження
облік
реквізити
вимоги
витрати
кореспонденція рахунків
Дата публикации: 2013
Издательство: Видавництво ХНЕУ
Библиографическое описание: Солдатова Ю. В. Особливості обліку витрат на маркетингові дослідження / Ю. В. Солдатова // Управління розвитком. - 2013. - №5. - С. 48-50
Краткий осмотр (реферат): Висвітлено особливості бухгалтерського обліку маркетингових досліджень. Відображено кореспонденцію рахунків, за допомогою яких проводиться облік господарських операцій, і перелік документів, які встановлюють правила бухгалтерського обліку маркетингових досліджень
This paper highlights the peculiarities of marketing research accounting. It displays the correspondence of accounts, which help to make the accounting of economic operations and documents establishing the rules of marketing research accounting.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3644
Располагается в коллекциях:№5



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.