Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32096
Назва: Позиціонування підприємств на міжнародних ринках
Автори: Іващенко Г. А.
Теми: позиціонування
компанія
бренд
конкурентна позиція
стратегія
аналіз
міжнародні ринки
маркетинг
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Іващенко Г. А. Позиціонування підприємств на міжнародних ринках / Г. А. Іващенко // Ефективна економіка. - 2024. - № 2.
Короткий огляд (реферат): Під позиціонування розуміють розроблення пропозиції та образу бренду. Такі пропозицію та образ бренду є спрямованими на формування або закріплення конкурентної позиції бренду на певних ринках як на внутрішньому, так і на зовнішніх ринках. Здійснювати позиціонування бренду неможливо для всіх, тому що це може розмити весь образ бренду. Позиціонування є однією із найголовніших маркетингових стратегій. За допомогою даної маркетингової стратегії бренди можуть виділятися серед інших марок. Завдяки такі стратегії бренд стає привабливішим та незабутнім. Успішне позиціонування призводить до підвищення довіри бренду та клієнт хоче придбати саме ту продукцію, за якою сформовано раціональне позиціонування. На основі позиціонування в лаконічній формі мають розкриваються основні характеристики продукції та її основні якості. Проаналізовано переваги успішного позиціонування бренду. При формуванні політики позиціонування бренду доцільно розробити продуману конценпцію позиціонування бренду. Виділено ключові чинники, які необхідні для успішного позиціонування компанії. До позиціонування має входити: визначення цільової аудиторії, частіше із відсіканням менш релевантних сегментів; розроблення продукції із відповідними характеристиками для вирішення типових питань; вибір ефективних комунікаційних каналів. Систематизовано види позиціонування підприємства на міжнародних ринках. Виділено ознаки, за якими може здійснюватись позиціонування товарів та послуг на міжнародних ринках. Стратегічне управління зовнішньоекономічною діяльністю компанії має передбачати ведення бізнесу із впливом декількох урядів різних країн, декількох валют, змін політичних, правових, економічних і культурних систем. При цьому при веденні зовнішньоекономічної діяльності компанія має передбачати більш широкий територіальний простір, різний щодо наявності природних багатств, кліматичних, часових й інших факторів, які безперечно впливають на ведення зовнішньоекономічної діяльності компанії. Та, безперечно, при формуванні стратегії зовнішньоекономічної діяльності компанія повинна розробити стратегію позиціонування на зовнішніх ринках. Проаналізовано конкурентні позиції українських ІТ-компаній на міжнародних ринках.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32096
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕВ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.