Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32096
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorІващенко Г. А.-
dc.date.accessioned2024-03-26T11:32:19Z-
dc.date.available2024-03-26T11:32:19Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationІващенко Г. А. Позиціонування підприємств на міжнародних ринках / Г. А. Іващенко // Ефективна економіка. - 2024. - № 2.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32096-
dc.description.abstractПід позиціонування розуміють розроблення пропозиції та образу бренду. Такі пропозицію та образ бренду є спрямованими на формування або закріплення конкурентної позиції бренду на певних ринках як на внутрішньому, так і на зовнішніх ринках. Здійснювати позиціонування бренду неможливо для всіх, тому що це може розмити весь образ бренду. Позиціонування є однією із найголовніших маркетингових стратегій. За допомогою даної маркетингової стратегії бренди можуть виділятися серед інших марок. Завдяки такі стратегії бренд стає привабливішим та незабутнім. Успішне позиціонування призводить до підвищення довіри бренду та клієнт хоче придбати саме ту продукцію, за якою сформовано раціональне позиціонування. На основі позиціонування в лаконічній формі мають розкриваються основні характеристики продукції та її основні якості. Проаналізовано переваги успішного позиціонування бренду. При формуванні політики позиціонування бренду доцільно розробити продуману конценпцію позиціонування бренду. Виділено ключові чинники, які необхідні для успішного позиціонування компанії. До позиціонування має входити: визначення цільової аудиторії, частіше із відсіканням менш релевантних сегментів; розроблення продукції із відповідними характеристиками для вирішення типових питань; вибір ефективних комунікаційних каналів. Систематизовано види позиціонування підприємства на міжнародних ринках. Виділено ознаки, за якими може здійснюватись позиціонування товарів та послуг на міжнародних ринках. Стратегічне управління зовнішньоекономічною діяльністю компанії має передбачати ведення бізнесу із впливом декількох урядів різних країн, декількох валют, змін політичних, правових, економічних і культурних систем. При цьому при веденні зовнішньоекономічної діяльності компанія має передбачати більш широкий територіальний простір, різний щодо наявності природних багатств, кліматичних, часових й інших факторів, які безперечно впливають на ведення зовнішньоекономічної діяльності компанії. Та, безперечно, при формуванні стратегії зовнішньоекономічної діяльності компанія повинна розробити стратегію позиціонування на зовнішніх ринках. Проаналізовано конкурентні позиції українських ІТ-компаній на міжнародних ринках.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectпозиціонуванняru_RU
dc.subjectкомпаніяru_RU
dc.subjectбрендru_RU
dc.subjectконкурентна позиціяru_RU
dc.subjectстратегіяru_RU
dc.subjectаналізru_RU
dc.subjectміжнародні ринкиru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.titleПозиціонування підприємств на міжнародних ринкахru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МЕВ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Іващенко Г.А. ПОЗИЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ НА МІЖНАРОДНИХ РИНКАХ .pdf380,25 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.