Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31986
Назва: International marketing: the program of the course for students of higher education of speciality 292 " International Economic Relations" of the educational program "International Business" of the first (bachelor's) level
Автори: Gron O. V.
Теми: marketing
consumer
market
research
competitors
international business
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: International marketing: the program of the course for students of higher education of speciality 292 " International Economic Relations" of the educational program "International Business" of the first (bachelor's) level: [Electronic edition] / comp. O.V. Gron. – Kharkiv: S. Kuznets KHNUE, 2023. – 17 p. (Eng. lang.)
Короткий огляд (реферат): The list of topics and key questions that will be considered during the study of the discipline, the list of competencies and learning outcomes by discipline, assessment forms and methods, as well as recommended literature are given. Recommended for students of higher education of speciality 292 “International Economic Relations” of the educational program “International Business” of the first (bachelor's) level.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31986
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МЕВ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
доп.план поз.18_Міжнародний маркетинг англ.pdf731,57 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.