Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31986
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorGron O. V.-
dc.date.accessioned2024-03-17T21:30:19Z-
dc.date.available2024-03-17T21:30:19Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationInternational marketing: the program of the course for students of higher education of speciality 292 " International Economic Relations" of the educational program "International Business" of the first (bachelor's) level: [Electronic edition] / comp. O.V. Gron. – Kharkiv: S. Kuznets KHNUE, 2023. – 17 p. (Eng. lang.)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31986-
dc.description.abstractThe list of topics and key questions that will be considered during the study of the discipline, the list of competencies and learning outcomes by discipline, assessment forms and methods, as well as recommended literature are given. Recommended for students of higher education of speciality 292 “International Economic Relations” of the educational program “International Business” of the first (bachelor's) level.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectconsumerru_RU
dc.subjectmarketru_RU
dc.subjectresearchru_RU
dc.subjectcompetitorsru_RU
dc.subjectinternational businessru_RU
dc.titleInternational marketing: the program of the course for students of higher education of speciality 292 " International Economic Relations" of the educational program "International Business" of the first (bachelor's) levelru_RU
dc.typeOtherru_RU
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (МЕВ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
доп.план поз.18_Міжнародний маркетинг англ.pdf731,57 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.