Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31986
Название: International marketing: the program of the course for students of higher education of speciality 292 " International Economic Relations" of the educational program "International Business" of the first (bachelor's) level
Авторы: Gron O. V.
Ключевые слова: marketing
consumer
market
research
competitors
international business
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: International marketing: the program of the course for students of higher education of speciality 292 " International Economic Relations" of the educational program "International Business" of the first (bachelor's) level: [Electronic edition] / comp. O.V. Gron. – Kharkiv: S. Kuznets KHNUE, 2023. – 17 p. (Eng. lang.)
Краткий осмотр (реферат): The list of topics and key questions that will be considered during the study of the discipline, the list of competencies and learning outcomes by discipline, assessment forms and methods, as well as recommended literature are given. Recommended for students of higher education of speciality 292 “International Economic Relations” of the educational program “International Business” of the first (bachelor's) level.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31986
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (МЕВ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
доп.план поз.18_Міжнародний маркетинг англ.pdf731,57 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.