Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3157
Назва: ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Автори: Сороквашина О. О.
Теми: конкурентоспроможність
конкуренція
підприємство
товар
маркетинг
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Сороквашина О.О. Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства / О.О. Сороквашина // Управління розвитком. - 2013. - №4. - с. 25 - 26
Короткий огляд (реферат): Розглянуто поняття "конкурентоспроможність", його особливості та шляхи здійснення цього процесу на підприємстві. Доведено, що конкурентоспроможність підприємства можлива за рахунок ефективної господарської діяльності та її практичної прибуткової реалізації в умовах конкурентного ринку.
Рассмотрено понятие "конкурентоспособность", его особенности и пути осуществления этого процесса на предприятии. Доказано, что конкурентоспособность пред¬приятия возможна за счет эффективной хозяйственной деятельности и ее практической прибыльной реализации в условиях конкурентного рынка.
The term "competitiveness", its features and ways of implementation of this process in the company are discussed. It is proved that the company’s competitiveness is possible due to effective economic activity and its practical profitable realization under competitive market conditions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3157
Розташовується у зібраннях:№4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сороквашина О.О. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ.pdf391,42 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.