Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3157
Title: ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Authors: Сороквашина О. О.
Keywords: конкурентоспроможність
конкуренція
підприємство
товар
маркетинг
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Сороквашина О.О. Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства / О.О. Сороквашина // Управління розвитком. - 2013. - №4. - с. 25 - 26
Abstract: Розглянуто поняття "конкурентоспроможність", його особливості та шляхи здійснення цього процесу на підприємстві. Доведено, що конкурентоспроможність підприємства можлива за рахунок ефективної господарської діяльності та її практичної прибуткової реалізації в умовах конкурентного ринку.
Рассмотрено понятие "конкурентоспособность", его особенности и пути осуществления этого процесса на предприятии. Доказано, что конкурентоспособность пред¬приятия возможна за счет эффективной хозяйственной деятельности и ее практической прибыльной реализации в условиях конкурентного рынка.
The term "competitiveness", its features and ways of implementation of this process in the company are discussed. It is proved that the company’s competitiveness is possible due to effective economic activity and its practical profitable realization under competitive market conditions.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3157
Appears in Collections:№4



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.