Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31574
Title: Аналіз сутності реклами та динаміки розвитку світового ринку рекламної діяльності
Authors: Короткова П. С.
Keywords: реклама
маркетинг
економічний розвиток
конкуренція
соціальні медіа
Issue Date: 2023
Citation: Короткова П. С. Аналіз сутності реклами та динаміки розвитку світового ринку рекламної діяльності / П. С. Короткова // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 24 листопада 2023 р. : тези допов. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2023.– С. 405-410.
Abstract: Наведено динаміку рекламної діяльності у світі. Визначено найбільш розвинені сектори, а саме: пошукову та SMM рекламу. Розглянуто основний інструмент споживачів для перегляду реклами – мобільні пристрої, зокрема смартфони. Автор також наголошує на єдиному баченні реклами як способу просування та популяризації товарів на ринку в нормативно-правових актах та маркетинговій літературі.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31574
Appears in Collections:Статті студентів (МЛІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_Короткова.pdf742,04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.