Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31574
Название: Аналіз сутності реклами та динаміки розвитку світового ринку рекламної діяльності
Авторы: Короткова П. С.
Ключевые слова: реклама
маркетинг
економічний розвиток
конкуренція
соціальні медіа
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Короткова П. С. Аналіз сутності реклами та динаміки розвитку світового ринку рекламної діяльності / П. С. Короткова // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 24 листопада 2023 р. : тези допов. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2023.– С. 405-410.
Краткий осмотр (реферат): Наведено динаміку рекламної діяльності у світі. Визначено найбільш розвинені сектори, а саме: пошукову та SMM рекламу. Розглянуто основний інструмент споживачів для перегляду реклами – мобільні пристрої, зокрема смартфони. Автор також наголошує на єдиному баченні реклами як способу просування та популяризації товарів на ринку в нормативно-правових актах та маркетинговій літературі.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31574
Располагается в коллекциях:Статті студентів (МЛІ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези_Короткова.pdf742,04 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.