Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31572
Назва: Трансформація моделі комплексу маркетингу в умовах цифрової економіки
Автори: Ларіна К. В.
Троценко К. Ю.
Теми: комплекс маркетингу
модель 4Р
модель SIVA
трансформація маркетингу
цифрова економіка
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Ларіна К. В. Трансформація моделі комплексу маркетингу в умовах цифрової економіки / К.В. Ларіна, К.Ю. Троценко // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 24 листопада 2023 р. : тези допов. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2023. - С. 443 – 448.
Короткий огляд (реферат): Розкрито сутність трансформації класичної моделі комплексу маркетингу 4Р на сучасну модель SIVA, побудовану з позиції споживача та адаптовану під модель поведінки споживачів в умовах цифрової економіки. Розкрито сутність складових моделі SIVA.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31572
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Репозиторій_Тези_Ларіна К.В., Троценко К.Ю..pdf287,05 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.