Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31572
Title: Трансформація моделі комплексу маркетингу в умовах цифрової економіки
Authors: Ларіна К. В.
Троценко К. Ю.
Keywords: комплекс маркетингу
модель 4Р
модель SIVA
трансформація маркетингу
цифрова економіка
Issue Date: 2023
Citation: Ларіна К. В. Трансформація моделі комплексу маркетингу в умовах цифрової економіки / К.В. Ларіна, К.Ю. Троценко // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 24 листопада 2023 р. : тези допов. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2023. - С. 443 – 448.
Abstract: Розкрито сутність трансформації класичної моделі комплексу маркетингу 4Р на сучасну модель SIVA, побудовану з позиції споживача та адаптовану під модель поведінки споживачів в умовах цифрової економіки. Розкрито сутність складових моделі SIVA.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31572
Appears in Collections:Статті (МЛІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Репозиторій_Тези_Ларіна К.В., Троценко К.Ю..pdf287,05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.